1 lutego 2014

Na sprzedaż

Stadnina oferuję sprzedaż koni .
Jeżeli chcesz kupić jakiegoś konia to pod tą notką wypełniasz poniższy formularz.
Przykładam wielką uwagę do punktu „Dlaczego on” oraz oglądam stajnię potencjalnego nabywcy.



SPRZEDAŻ
-ksywka:
-kontakt:
-url stajni:

-imie konia którego chcesz kupić:
-dlaczego on/a?:
-cena:




http://liliowa-zatoka.blogspot.com/2015/12/fourth-of-julyogfryz.html <- 30 000H
 http://liliowa-zatoka.blogspot.com/2015/11/big-hero-6ogpre.html <- 25 000H SPRZEDANY Elvii

http://liliowa-zatoka.blogspot.com/2014/08/zarathosogfryz.html <- 30 000H
http://liliowa-zatoka.blogspot.com/2015/12/kalgharyogtrk.html <- 30 000H SPRZEDANY  Hannah

 <- 25 000H

http://liliowa-zatoka.blogspot.com/2015/12/silent-nightkltrk.html <- 25 000H
 <- 15 000H
 <- 16 000H
 <- 15 000H
http://liliowa-zatoka.blogspot.com/2015/01/fleurklfryz.html <- 22 000H
 <- 15 000H
 <- 15 000H
 <- 15 000H
 <- 25 000H



11 komentarzy:

  1. SPRZEDAŻ
    -ksywka: Siwusek
    -kontakt: na blogu :)
    -url stajni: http://wsk-equusalbus.blogspot.com/
    -imie konia którego chcesz kupić: Crusador (ten ostatni, siwy)
    -dlaczego on/a?: Jest bardzo poprawnie zbudowanym koniem, z dużym talentem skokowym, zamierzam go wykorzystać i rozwijać jego naturalne predyspozycje, mam doświadczenie w szkoleniu i trenowaniu koni w dziedzinie skoków. Jestem w stanie zapewnić konikowi dostęp do pastwisk i zapewnić mu stały codzienny ruch, towarzystwo innych koni, duże obszerne i widne stajnie całodobową kontrolę i pełnowartościowe wyżywienie
    -cena: 12 tyś H

    OdpowiedzUsuń
  2. SPRZEDAŻ
    -ksywka: hungrysoph
    -kontakt: Shoreline Stud
    -url stajni: shoreline-stud.blogspot.com
    -imie konia którego chcesz kupić: Zazou
    -dlaczego on/a?: Szczerze mówiąc już od dłuższego czasu obserwowałam Zazou. Zawładnął moim sercem ponieważ uwielbiam kuce DRP. Realnie oraz wirtualnie takiego też posiadam :) Ogierek jest fenomenalny. Dobrze się rusza, o wspaniałej budowie oraz urodzie. Ma lekki przód, rozluźniony grzbiet i widać, że jest przepuszczalny, co daje mu olbrzymią przewagę w dyscyplinie ujeżdżenia, w której ma przewagę. Na domiar dobrego wspaniale skacze. Myślę, że Zazou pod moim okiem poszerzyłby swoją karierę sportową oraz zyskałby wiele wspaniałych potomków :) Shoreline Stud zapewni mu treningi, całodobową opiekę stajenną oraz własny, oddzielny padok trawiasty i piaszczysty dla ogiera.
    -cena: 45 000 H

    OdpowiedzUsuń
  3. SPRZEDAŻ

    -ksywka: Soczek.Caprio
    -kontakt: classicalarabians@gmail.com
    -url stajni: www.classical-arabians.weebly.com
    -imie konia którego chcesz kupić: Mahdia
    -dlaczego on/a?: na początek chciałam zapytać, czy będzie możliwość zmiany maści i zdjęć Mahdii, jeśli przybędzie do mojej stajni - to bardzo istotne. Podoba mi się bardzo jej rodowód (dużo użytkowych arabów, na których hodowli się skupiam), w dodatku nie jest spokrewniona z moimi ogierami, a takich klaczy aktualnie szukam. Sprawdziła się też w zawodach, więc podoba mi się to, że jest z nimi obyta. Wierzę, że po takich rodzicach jak Marcant i Santissima, nie skończy się na doliczaniu gwiazdek, tylko wyrośnie z niej prawdziwa gwiazda :) Naprawdę bardzo zależy mi na Mahdii - wzbogaciłaby moją hodowlę i stała się fantastyczną towarzyszką dla mnie i moich koni. Poza tym bardzo chciałabym przedłużyć jej ród i przekazać jej fantastyczne geny następnym pokoleniom. Bardzo, bardzo chciałabym z niej stworzyć legendę CA :)
    -cena: 20 000 H

    OdpowiedzUsuń
  4. SPRZEDAŻ
    -ksywka: Ruby
    -kontakt: 52075212
    -url stajni: rubinova.blogspot.com
    -imie konia którego chcesz kupić: Zalvo
    -dlaczego on/a?: Już któryś raz patrzę na tego konia i w końcu postanowiłam złożyć formularz. To on najbardziej rzucił mi się w oczy. Zakochałam się w Zalvo od pierwszego wejrzenia. Zdecydowanie przyciąga uwagę. Pomijając cudowną maść i urocze odmiany, ma bardzo ładną budowę. Ponadto wygląda na naprawdę utalentowanego, ładnie się zbiera, co mogłam wywnioskować po zdjęciu. Sprawia naprawdę bardzo dobre wrażenie. Z przyjemnością rozpocznę pracę z tym wspaniałym kucem. Z tego co widzę stoi już tutaj dosyć długo, trochę szkoda, żeby stał bezczynnie, skoro może trenować, startować i odnosić sukcesy :)
    -cena: 9000h

    OdpowiedzUsuń
  5. SPRZEDAŻ
    -ksywka: Soczek.Caprio
    -kontakt: classicalarabians@gmail.com
    -url stajni: classical-arabians.weebly.com
    -imie konia którego chcesz kupić: Pialotta
    -dlaczego on/a?: oczy mi wyskoczyły ze zdziwienia, jak zobaczyłam ją w dziale na sprzedaż! Uwielbiam tę klacz i podziwiam ją odkąd ją zobaczyłam po raz pierwszy (no i znalazłam galerię z jej większą ilością fotek xD). Wiesz dobrze, jak uwielbiam użytkowe arabki więc wyobrażasz sobie, jak bardzo jestem nakręcona na klacz chodzącą klasę C ujeżdżenia :) oczywiście Pialotta nie będzie użytkowana tak samo intensywnie, jak kiedyś, z racji swojego wieku, ale byłaby wspaniałą perełką w CA. W hodowli jest praktycznie nie do zastąpienia, bo dzięki niewirtualnemu pochodzeniu można ją krzyżować z każdym ogierem. Takich koni jest niezmiernie mało!
    -cena: 40.000hrs

    OdpowiedzUsuń
  6. SPRZEDAŻ
    -ksywka: Elvia
    -kontakt: 50450268
    -url stajni: http://oakislandstud.blogspot.com/
    -imie konia którego chcesz kupić: Pluton
    -dlaczego on/a?: Pluton od dawna mnie sobą zachwycał. Jest przepięknej budowy, ma niecodzienną maść, piękną głowę i cudowne suche nogi. Kiedy zobaczyłam, że jest na sprzedaż, od razu chciałam go kupić, jednak powstrzymywałam się. Teraz, kiedy wzięłam się za pewien tajny projekt razem z cocaine, pomyślałam od razu o nim. Projekt ten wiąże się z hodowlą, a ogier ma cudowny rodowód, cały wypełniony sławami, jak chociażby sam Gazal, czy Biały Duch. Doskonale nadałby się na rodzica wielu koni i chciałabym go dalej rozwinąć, sprawić, że będzie legendą tak jak wiele koni z jego rodowodu. Jest też w dobrym wieku na reproduktora, może dać wiele koni, które także będą miały szanse mieć potomstwo, ze względu na wiek. Chciałabym, żeby zasilił moją kadrę, ponieważ cudownie wpasuje się do tego projektu, o którym powiem już niedługo.
    -cena: 30 000H

    OdpowiedzUsuń
  7. SPRZEDAŻ
    -ksywka: Detalli
    -kontakt: 9202485
    -url stajni: wintermistss.blogspot.com
    -imie konia którego chcesz kupić: Play a Color
    -dlaczego on/a?: Bardzo kibicuję temu konikowi w realu, i aż nie mogłam uwierzyć, kiedy zgarnęłaś Play do siebie, byłam bardzo blisko tej czynności xD (zaskoczenie prawie takie, jak przy Acesie, ale o tym gadałyśmy już na gg xD Boyd <3). Kocham tę welshkę, no uwielbiam ją, dodatkowo chodzi WKKW a to zdecydowanie moja bajka. Założyłam nową stajnię, zbieram kadrę i bardzo mi zależy na koniach takich jak ona, ma talent. Jestem pewna, że będzie jej się fantastycznie pracować z naszą drużyną, dostanie śliczny boks, masę miłości... liczonej w marchewkach ;) i o borze szumiący przez ta moją nieobecnośc w vircie straciłam umiejętnośc wypełniania tego podpunktu w formularzu. Wiedz, że u nas nie będzie stała bezczynnie, weźmie się za rozwój jej umiejętności i wierzymy, ze osiągnię wiele.
    -cena: 22 000 hrs

    OdpowiedzUsuń
  8. -ksywka: Elvia
    -kontakt: przez stajnię najlepiej
    -url stajni: http://farhorizons-stud.blogspot.com/
    -imie konia którego chcesz kupić: Noble Dancer
    -dlaczego on/a?: już za moment otworzy się zawieszone Cheltenham, tym razem pod moim dowództwem że tak powiem, zbieram większą kadrę, no i konik mnie zainteresował. W tym roku jest trzylatkiem, ma już parę osiągnięć na swoim koncie, a dodatkowo ma nvrt rodziców, co będzie atutem w hodowli bo będzie można go łączyć z każdą klaczą. Dodatkowo jest bardzo urodziwy, ma na pyszczku piękną odmianę, i cieższą budowę, którą wręcz u folblutów uwielbiam :)
    -cena: 12 000H

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno zobaczyłam komentarz, już odpisuje - zapomniałam usunąć go ze sprzedaży po zmianie zdjęć na nowe (tego kasztana). Długo wisiał i nikt nie chciał go kupić, dlatego znalazłam mu nowe zdjęcia i został w LZ :)

      Usuń
  9. -ksywka: Elvia
    -kontakt: przez stajnię / crooked.young89@gmail.com
    -url stajni:https://stud-homestead.blogspot.com/
    -imie konia którego chcesz kupić: Big Hero 6
    -dlaczego on/a?: Jestem hodowczynią tego konia i pierwszą właścicielką, więc mam do niego sentyment. Chciałabym móc znów mieć go w swojej stajni i rozwijać go, ponieważ boli mnie serduszko że stoi tak bezczynnie, a jest naprawdę piękny xD
    -cena: 25 000H

    OdpowiedzUsuń
  10. SPRZEDAŻ
    -ksywka: Hannah
    -kontakt: 7673385
    -url stajni: http://malinowe-wzgorze.blogspot.de
    -imie konia którego chcesz kupić: Kalghary
    -dlaczego on/a?: Pamiętak licytacje na której znalazł się Kalghary. Wtedy mocno biłam się z myślami Adalte Clear czy Kalghary. Jakoże w mojej stajni przeważała liczba ogierów, a nie mogłam pozwolić sobie na dwa nowe konie w jednym czasie, postanowiłam starać się o klacz. Jednak teraz jak wiadomo zaczynam od nowa i nic nie stoi na przeszkodzie, żeby go kupić. Jak już pewnie zdążyłaś się zorientować, jest totalnie w moim typie <3. Będzie mi niezmiernie miło zostać jego właścicielką :)
    -cena: 30.000H

    OdpowiedzUsuń