1 lutego 2014

Stanówka


Mój ogier + Twoja klacz = Twój źrebak

wypełniasz/składasz pod tą notką


  • Nie zamawiaj ofert jeśli wszystkiego nie wypełnisz
  • Nie wymyślam imion dla potomków, więc nie zostawiaj pustych miejsc
  • Nie jestem wszechmogąca i nie znajdę każdej zachcianki. Też mam ograniczenia.
  • Lubię wyzwania, staram się je jak najlepiej wykonać ale czasami znacznie wydłuża się czas oczekiwania.
  • Jeżeli NIE ja szukam potomka - kasujecie o nim dane do wypełnienia, chyba, że macie już gotowego konia to możecie je wypełnić i podać jego boks.
  • Cena za stanówkę jest zależna od ilości gwiazdek konia i można ją sprawdzić w dziale "Cennik"

STANÓWKA
-ksywka:
-stajnia:
-nazwa stajni:
-kontakt:


-klacz:
-boks klaczy:
-ogier:
-cena stanówki:
 
-karta krycia:  tak/nie
-szukam potomka: tak/nie

-imię:
-płeć:
-rasa: 

-wiek:
-maść:
-predyspozycje:


4 komentarze:

  1. STANÓWKA
    -ksywka: Mila
    -url stajni: aspera-ranch.blogspot.com
    -nazwa stajni: Rancho Aspera [czy tam Aspera Ranch, jak kto woli xd]
    -kontakt: 52107589
    -Imię klaczy: Kaillou
    -URL notki klaczy: http://aspera-ranch.blogspot.com/2015/01/kaillou-kl-holszt.html
    -Imię ogiera którym chcesz pokryć: Crazier
    -cena stanówki: 2.000h
    -robić kartę krycia?: nie musisz ;)
    -mam szukać potomka?: Tak
    -ma to być źrebak czy dorosły koń?: ŹREBACZEK!
    Jeśli ja szukam potomka podaj:
    -imię: Killian
    -płeć: ogier
    -rasa: SP
    -maść: obojętnie ;)
    -predyspozycje: jak na razie to tylko źrebak więc luźne źrebkowate zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. STANÓWKA
    -ksywka: Hannah
    -url stajni: http://malinowe-wzgorze.blogspot.de
    -nazwa stajni: Malinowe Wzgórze
    -kontakt: 7673385
    -Imię klaczy: a może być nn :)?
    -URL notki klaczy: -
    -Imię ogiera którym chcesz pokryć: Double Trouble
    -cena stanówki: 2000H
    -robić kartę krycia?: nie
    -mam szukać potomka?: tak
    -ma to być źrebak czy dorosły koń?: dorosły
    Jeśli ja szukam potomka podaj:
    -imię: Big Trouble
    -płeć: klacz
    -rasa: haflinger
    -maść: izabelowata
    -predyspozycje: najlepiej WKKW medium, jednak zdaje sobie sprawę, że to może być trudne do zrealizowania, to mogą być tylko skoki kl P lub L :)

    OdpowiedzUsuń
  3. STANÓWKA
    -ksywka: Agnes
    -url stajni: estrellasportstable.blogspot.com
    -nazwa stajni: Estrella Sport Stable
    -kontakt: przez stajnię
    -Imię klaczy: Red Rose
    -URL notki klaczy: http://estrellasportstable.blogspot.com/2015/12/kl-red-rose.html
    -Imię ogiera którym chcesz pokryć: White Fox
    -cena stanówki: 20.000 h
    -robić kartę krycia?: poproszę :)
    -mam szukać potomka?: tak
    -ma to być źrebak czy dorosły koń?: dorosły
    Jeśli ja szukam potomka podaj:
    -imię: Aquila
    -płeć: klacz
    -rasa: pełna krew angielska
    -maść: byle nie kasztanowatą ani nie gniadą, najchętniej jakąś z ciekawymi odmianami :3
    -predyspozycje: wyścigi

    OdpowiedzUsuń
  4. STANÓWKA
    -ksywka: Esmeralda
    -url stajni: whk-anarkia.blogspot.com
    -nazwa stajni: WHK Anarkia
    -kontakt: 10253105 lub w komentarzach na stajni

    -Imię klaczy: *Nemezis
    -URL notki klaczy: http://whk-anarkia.blogspot.com/2015/01/boks-klacz-nemezis-xx.html
    -Imię ogiera którym chcesz pokryć: *White Fox
    -cena stanówki: 20.000 h.
    -robić kartę krycia?: tak, poproszę
    -mam szukać potomka?: nie, ja znajdę :)

    OdpowiedzUsuń