15 listopada 2016

Kupię konie!

Hej,
jak w temacie poszukuję koni do kupna, ale warunek taki, że mogę zmienić im zdjęcia i dać drugą szanse na rozwój :)
Mam parę koni do wstawienia, a tyle trąbi się, że multum koni na sprzedaż których nikt nie chce kupić. Tak np. zyskałam Simbelmyne, klacz arabską, zapraszam do obejrzenia jej boksu :))

Szukam:



  • klaczy, kasztanowatej, typ lekki (jakiś traken, han, hol), do WKKW lub którą można przemianować na wszechstronnego konia, docelowy koń -> klik
  • dwóch koni wyścigowych, ciemnosiwa klacz i kasztanowaty ogier, docelowo -> klik i klik
  • izabelowatego ogiera, do dresażu, docelowo -> klik
  • gniadego ogiera, skoki GP, docelowo -> klik  (może ten -> klik ?)
Jasne, mogę stworzyć nowe konie takie jakie chce, ale może znajdzie się ktoś komu taka oferta podpasuje :)

Przeglądam Sprzedaże aż mi się w oczach mieni od tych koni :P

Całusy :*

7 komentarzy:

  1. Jeśli pierwszy koń mógłby być ogierem to polecam Touch of Faith'a :P
    http://whk-anarkia.blog.onet.pl/2013/11/01/boks-touch-of-faith-hol/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyglądałam mu się, ale nijak mi na ogiera nie wygląda, za żeńska :(
      A Touch fajny, tylko dlaczego nie klacz... :P

      Usuń
    2. pytaj Ruskę czemu to nie klacz, to ona go "stworzyła" :P
      tak sobie myślę, że można chyba zmienić zdjęcia tym koniom z opuszczonych stajni (np. Alicante Stud i Sueno Stud). Konie stamtąd są w Bazie :)

      Usuń
    3. Wiecie co... właściwie to mogłybyśmy przemianować go na klacz... tak patrzę, ale w osiągnięciach nie ma nic takiego, żeby się nie dało, treningów nie ma, więc tylko w opisie należałoby zmienić kilka słów. A on tak stoi i nic nie robi tyle czasu, że jak jest jakaś okazja, to wypadałoby z niej skorzystać :(
      Co myślicie?
      Rus

      I jeszcze jedna sprawa: Juki, prooszę, zgłoś się na zawody do VHN. Ja zaraz zmienię termin zgłoszeń i to, że będą mogły startować też sześciolatki...

      Usuń
    4. Bo ja mam takiego lenia zgłoszeniowego ... :P ale zrobię to!

      Usuń
  2. Moze cos z Malinowego? ;) tylko u mnie w sumie same nowy byly bez jakis wielkich osiągnięć

    OdpowiedzUsuń
  3. jakies stare z SM u nas sa wystawione jak cos http://blackpowerstud.blogspot.de/2015/01/black-power-stud_23.html

    Port.

    OdpowiedzUsuń