26 listopada 2017

News

Hej,
zacznę od najważniejszego:

  • szukam siwej klaczy, najlepiej holsztyńskiej/podobnej, wszechstronnej lub która może taką się stać, o prostym w zapamiętaniu imieniu :P nie chce tworzyć nowego konia, wolę dać dom lub szansę takiemu który już stoi zapomniany, no chyba, że nic ciekawego nie znajdę to wtedy nie będzie wyboru. - (zrobione).
  • Ewentualnie jak gdzieś leży odłogiem siwy ogier, wymagania podobne jak powyżej, to też rozglądam się, dla tego oto dżentelmena : klik 
  • Doszło trochę nowych osobników, wszystkie już zostały podlinkowane w odpowiednich kategoriach. Można zwiedzać i oglądać :)
  • Reanimowaliśmy staaarą i zapomnianą klacz Querelle Appui (boks). Obecnie w zupełnie innym wydaniu, aczkolwiek dyscyplina zgadza się. Może ktoś jeszcze kojarzy ją choćby z imienia mimo krótkiej kariery w vircie :)
  • Na sprzedaż (ponowną) trafiła kucka Play a Color (boks). Dwa lata temu została sprzedana i nigdy nie wstawiona ;)
  • Trochę myślimy nad licytacją koni, ale nieco zraziliśmy się przez to porzucanie koni i stajni. Nie wiem, może Wy macie jakieś propozycje? Zawody? Z okazji zbliżającej się rocznicy w grudniu :)


10 komentarzy:

  1. Ja jestem jak najbardziej i za licytacją i za zawodami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym poprosiła o jakieś zawody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem i za zawodami i za jakąś małą licytacją :)
    Przy okazji zapraszam na ostatni etap Potrójnej Korony oraz mistrzostwa dla rajdowców!
    http://selman-news.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam
    https://hipodrom-pimlico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem za licytacją ;) Możesz wziąć Fermium i dać jej swoje zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat Painkillera nie oddam xD Z nim to w ogóle jest historia, bo sprzedając go zastrzeglam sobie prawo pierwokupu zaraz po hodowcy (bo byłam jego 1 właścicielką), o czym Ruska chyba zapomniała i jak napisałam do niej co się z nim dzieje dowiedziałam się że jest u Detalli, a kiedy już do niej napisałam czy mi go odsprzeda, bo w zasadzie nie zajmuje się tymi końmi napisała, że nie, bo go lubi. No ok, ja się kłócić nie chciałam, ale skorzystałam z okazji, że tak powiem, bo w sumie uważam że miałam prawo go wziąć spowrotem :D
    Jeśli chodzi o nasienie od Resa to widzę, że już jest potomek :D Oczywiście nie mam nic przeciwko. Chcesz jakiś dokument na to? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyniki z Potrójnej Korony i rajdów są tu:
    http://virtmag.blogspot.com/2017/12/wyniki-iahc-2017-i-wec-2017.html
    widziałam że szukałaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starość, ślepota i inne takie :D

      Usuń
    2. Spoko Juki, ja też szukałam i Zafira przyszła mi z pomocą xDDD

      Usuń