1 lutego 2014

Historia stajni


Założenie: 1 grudnia 2006 roku
Historia: Jest to kontynuacja mojej pierwszej stajni, WSK Le Galop która powstała 30 sierpnia 2006 roku. Przeniosłam większość koni z Le Galop do LZ, niedługo potem dołączyła do naszej ekipy Domcia. Tworzyłyśmy historię tej wspaniałej hodowli przez parę dobrych miesięcy. Jeszcze przed przejściem do LZ z Domcią miałyśmy ścisłą współpracę (z WSK Eldorado). Potem znów została jedna właścicielka. Oczywiście jako, że ja, Juki, byłam w coraz to wyższych sferach gimnazjum przestawałam mieć odpowiednio dużo czasu na dopieszczanie stajni. Zaczęłam współpracę z Cati. Dobrze nam się współpracowało ale czułam, że nie jest swobodna w tej stajni więc po jakimś czasie i to się skończyło. Pamiętam jak jeszcze za czasów Domci ktoś wkradł nam się na LZ i usuwał kolejno każda notkę. Wylałam litry łez na klawiaturę bo akurat stajnia była w szczytowej formie… ale oczywiście nie poddałyśmy się bo nadal tu z wami jesteśmy. Potem jak byłam już tylko ja nadszedł, znany i nielubiany, Koniec Virtuala. Oczywiście okazał się kompletną podpuchą i plotką lecz wiele bdb stajni ucierpiało na tym i nie powróciło. LZ ożyła lecz parę miesięcy po zdarzeniu. Dopiero teraz, po wakacjach staram się ją pomału dokańczać, a nie mam za dużo czasu bo jak zaczynałam ją tworzyć miałam ok.13 lat – teraz 17.
Zapiszę kolejne kartki w pamiętniku…
Mimo wielu nowych stajni i koniarek nadal trzymamy się w dobrej, już nie świetnej, formie.
Jest 2014 rok. Stajnia przez zmiany (na złe) onetu musiała zmienić domenę. Znajduje się teraz na blogspot. Trwamy w virtualu już 8 lat! 


Osiągnięcia :
  • 1 msc. na Naj Stajnię 2010 roku na Hipodromie Fairness
  • 1 msc. na Naj Stajnię 2010 roku na Hipodromie Moorland
  • Tytuł Naj Stadniny Sportowo-Hodowlanej na Hipodromie King Cross
  • NAJLEPSZA HODOWLA ROKU 2014 na CT Jakarta
  • Vice Best International Stud podczas 11th INTERNATIONAL ARABIAN HORSE FESTIVAL
  • Vice Best International Stable 2017 podczas 13th International Arabian Horse Festival

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz